En rejäl spark i arslet

Nu jävlar är det slut på fjanterierna! Nu ska här skakas fett!

Var o inhandla nytt protein, provade en ny sort jag blev rekomenderad av killen på BodyExpert som butiken så finurligt heter.
Hård träning, ett fast tag om kosten och en jävla diciplin ska här utövas. Jag ska bli fitter than ever, bitches.

Nu ska Gustav tvinga mig att lära mig säkra, vilket jag känner att jag inte riktigt har confidence till, tänk om jag gör så att an störtar i  marken o dör! Eller ännu värre, blir en grönsak som jag måste vara tillsammans med och även utföra sexuella tjänster på för att jag har sådanna skuldkänslor över att jag lät honom störta. Det tänker han inte på.

FitFitFit
All day long
Sing with me in my new fit-song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback