Remembering the good old days

Igår var det studentfirande för min lilla kusin Madde, har typ inte träffats på år och dar så tog mig i kragen o fixa ledigt från jobbet och åkte dit. Blev champagne, diverse plockmat, tårta och kakor, tur att jag hade mitt breda midjebälte som höll in magen så jag inte fick plats med så mycket. Jävla pms gör ju en helt tokig på mat och godsaker.

Tänk vad roligt det var att ta studenten, åka limo till balen, dansa hela natten, bli redlös på champagnefrukosten, nästan däcka och missa utspringet, traska i högklackat upp för hela kullerstensbelagda drottninggatan.

Skulle vilja gå om gymnasiet men veta allt man vet nu, så man tog skolan lite mer seriöst och inte var så naiv hela tiden.
Jag skulle vara ett riktigt MVG-barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback