Önskelista

Just nu vill jag diadem i alla möjliga utföranden, typ ett glittrigt med massa rhinestones som på privileged skulle man ju ha men det lär ju kosta en fortune. Får limma ihop ett själv:P Fan har blivit helt frälst i diadem, en av mina nya favorit accesoarer.

Sen skulle jag vilja ha ett svart och ett neonoranget depend-nagellack. Värsta halloween men jag har ju inte tänkt använda dem tillsammans daah.

Örhängen! Alltså fina örhängen, inte fula som ser billiga och plastiga ut. Med massa pärlor och skit - blä. Men typ några eye-catchers. Mina favorit jag har är ju de med snäckskal som lixom "rinner" när man rör sig, och de små fyrkantiga diamanterna. Klassiskt, pråligt och annorlunda textur är fint.

Några fräna armband är ju aldrig fel häller. Typ som mitt zebra, annars skulle jag vilja ha något somrigt med lite färg, men inte skrikiga färger, men som man kan ha flera i olika stilar tillsammans. Gina har ju massa fint sånt <3

En fågelburlykta från Indiska är rätt fin.

Sen skulle jag behöva en helt dag på salongen, men om inte annat skulle jag vilja ha hårinpackning från Phc (den lila, finns på Åhlens). Den luktar supergott och håret blir supermjukt. Åååh När vi var i Egypten hade jag den i håret typ varje kväll för att återhämta det från saltvattnet. Fan vad jag vill tillbaka! En Egyptenresa kan jag skriva dit också då.

Ja nu hinner jag inte skriva så mycket mer, men jag skulle vilja ha en laptop (rosa då såklart, men eftersom de brukar vara så dåligt med minne på en laptop kan jag ta en vanlig dator så jag kan spela sims på:D). Jag skulle vilja hoppa fallskärm, få fraxel-laser behandlig av ansiktet, en segelbåt, pengar till att backpacka genom Asien och Australien.
Höll på att glömma, en Chanel 2.55!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback