Oh lord don't buy me a Mercedes-Benz

'Cause I got my bike!

Åh jag är så peppad! Körde en mil på motioncykeln igår, gjorde ca 500 sit-ups, körde massa bicep med mammas gamla gummibandsgrej från Tv-shop(anno typ 1990 - fungerar excellente!), försökte häva mig upp på den där stången i dörren man ska häva upp sig på(gick kanske inte jättebra men jag försökte!), gjorde några ryggkyft och dansade runt lite i cykelbyxor och sporttop! Fy fan vad skönt det var!
Belönade mig med en superstrechning, börjar bli vig igen! Kom ner i spagat igen, okej det kändes som fan, men jag var nere iaf - snart är jag tillbaka till gamla glansdagar! Efter det blev det en riktigt varm dusch, smörjde in mig med babyolja och sov med en inpackning i håret och Giza på magen under täcket.

Hände en märklig sak inatt, jag kom på mig själv att jag var uppe i vardagsrummet, jag minns att jag gick upp o sådär, men inte varför, typ som att det var något jag kom på att jag måste göra innan jag somna men då hade jag nog sovit minst en timme. Jaja, gick o kissa sen iaf.

Ställde mig på vågen imorse - 70.1! Och då kan jag erkäna att jag hällt i mig både det ena och det andra i form av sockriga härligheter. I måndags var resultatet på 71, så då blev jag superpeppad och körde 250 sit-ups och en halvmil på cykeln. Woho!

Fan. Nu kom jag på att jag glömde posta jobbgrejjer igår innan jag gick hem, hoppas nån annan kom ihåg det.

Nä om man skulle sminka sig lite, usch jag åt för mycket frukost, magen sprängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback