More Money for my Money

Happ då fick man skatteåterbäringen då, misstänkte redan igår att den trillat in eftersom Carro ville gå på stan;)

Inget spenderande här inte, allt ska sparas till semestern. Har ändå redan brännt min shopingranson för de närmsta 2 månaderna efter min lilla tripp till Ikea.

Som euron ligger nu så lär vi behöva varje slant vi kan få, fy fan alltså. Men nu med nya räddningspaketet i Lettland kommer nog kronan stärkas och euron bli billigare. Usch jag är arbetsskadad. Är lite bitter på mig själv eftersom jag tänkte ta o köpa lite när den var nere på 10.63, men ego som man är så tänkte jag "äh den kommer säkert bli billigare". Skit också.

Blir ju en slant när man ska köpa valuta för 3 veckors semester utan boende betalt. Så tack herr skatteverk som sett till att jag fick lite över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback