Mina våtaste fantasier

satt och diskuterade vår semester med Gustav igår. Jag har ju egenhändigt räknat ut att jag ska bränna typ 2500 kalorier per dag, detta gundat i att min motioncykel säger att man brännt 250kcal efter 1 mils cykling. Desutom kommer vi ha packning på cyklarna och terrängen kommer variera så möjligt är att jag kommer upp i ännu högre förbränning.

Det betyder alltså att jag kan äta i stort sett whatever I'd like och ändå gå ner i vikt. Ska pumpa mina magmuskler innana vi åker så att de blir större och arbetar mer när vi väl är där, gör man dessutom ett litet micro-styrkepass innan man hoppar på cykeln så håller man musklerna man tränat mer aktiva och bränner på så sätt mer.

Jag vet, jag är helt insnöad.

Ska ladda upp med massa proteinpulver och försöka hålla en bra kost, även om det lär slinka ner en hel del pizzor - jag menar when in Italia!

Fan vad jag längtar tills vi kommer hem och jag är helt superfit!:D

Sen kanske man skulle börja dansa medan man ändå är på topp?

Nej nu måste jag till jobbet och vara HK-häxa!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Nej du kommer bränna 2500 kcal extra per dag så snarare 4500-5000 kcal per dag totalt.

2009-06-10 @ 11:00:30
Postat av: Världens Bästa Zarah

Duu! Hur får man till den där fina bakgrunden som du har?? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback