It's my birthday, mother fuckers

Vaknade kl 6 av att Gustav började pussas på mig, mööh låt mig sova. La oss i sked och somnade om.
Vaknade halv nio av att Gustav började pussas på mig, baah hallå skulle vi inte sova? Oj höll på att rulla på nånting där i sängen, vad var det? En frukostbricka!

Kravlade ur sängen och ut på balkongen där vi avnjöt en riktig sommarfrukost i solen.



Fick ett litet paket med rosa snören!



Kissarna satt i solen och vaktade så att ingen skulle komma och förstöra vår frukost



Sen åt även de en mysig frukost i solen



Det lilla paketet med rosa snören visade sig innehålla en hemgjord kniv



Jag frågade Gustav om man fick döda små barn med den, men det fick man inte.
Så jag får ha den när vi är ute och campar, typ tälja pinnar och döda vildsvin med!
Hur bra som helst!

Nu ska jag koka chokladtryffel till tårtan, städa och göra klartsmörgåstårtan! Kl 14 kommer gästerna!
Gustav har fått frispel och står med en ihoprillad pappersrulle och gör fanfarer, nu gick han över på att härma ett modem från 95. Ja ni förstår vad jag har att jobba med här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback