Inte alla indianer i kanoten

Känner mig snurrig, mycket på jobbet idag. Fan vad förrvirrande saker kan vara.
Lite lugnare än igår när vi hade en mycket högljödd man i kundutrymmet som gormade med oss som jobbade och de som stod i kö. Men lite spänning är ju aldrig fel.

Hann gå en pyttesväng på stan efter jobbet, blev lite pelagoner, ny dag och nattcreme (mitt ansikte är typ helt förstört så var tvungen o investera i some good shit), tittade in på Gina som hade världens mega-rea. Iih måste dit på fredag efter jobbet och shoppa! Unna mig lite nytt!

Har varit duktig och planterat skotten jag fick av svärmor, hoppas de tar sig så jag får fint på balkongen!
Ska ringa min syster nu, hon hade sökt mig igår men jag är dålig på att ringa tillbaka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback