I'm not a girl - not yet a woman

Jahani, då har man tagit ytterligare ett steg mot ålderdomen!

Ska jag vara helt ärlig så smygköpte jag lite mer pelargoner igår. De var ju jättebilliga!. Åh Jesus - pensionärsvarning.

Tog en sväng via Ica efter jobbet och inhandlade lite gott till eftermiddasfikan imorn, man måste ju faktiskt bjuda till lite när man fyller år! Ska svänga ihop lite mintchokladsmousse och spritsa ut på skivor med drömrulltårta tänkte jag. Nu blev ni allt lite våta i mungipan va?

Nu ska vi ta o äta lite mumsig laxgratäng med massa champignoner, grönsaker, ädelost och grädde. Erkänn att ni sprängdes nu. Aah jag vet, jag är så jävla bra på att laga mat.

I'll be back.

Kommentarer
Postat av: Maya

Vill ha recept..nu!.. ;P

2009-06-30 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback