I väntans tider

Om en vecka är jag officiellt på semester!
På söndag fyller jag år, måste bestämma mig hur jag ska lägga upp mitt kalas. Sen drar vi tillsammans med Maria och Martin till Stockholm för shopping och Gröna Lund! Woho! Hoppas att värmeböljan håller i sig så att man verkligen känner av semstern, har ju bara en vecka nu och sen resterande i Augusti så man vill ju njuta så mycket man kan. Njöt lite på svärmors veranda nu i helgen, var ju aphärligt när solen tittade fram. Sen gick vi in och åt kvällsmat och strax därefter öppnade sig himlen och det var inte fullt så varmt längre.

Fan vad jag längtar. Måste komma på något bra till Gustav, vet en grejj jag funderat på sen i typ julas som han skulle bli superglad för men vet inte hur jag ska fixa det. Ska kolla upp det på jobbet så att jag inte lämnar några spår:D

Blir väl födelsedagskalas 3 Juli, det är lördagen va? Aja men första lördagen i Juli. Mer info om det senare.
Har inte riktigt bestämt mig hur jag vill ha det.

Ska fixa bilderna från Expedition Midsommar nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback