I need some sun g'dammit

Hade enligt planeringen tänkt cykla ut till ågelsjön och klättra idag. Men solen har ju försvunnit, är lite rädd att sticka ut och hamna mitt i ett ösregn. Enligt SMHI ska det vara uppehåll men jag är skeptisk.

Jag vill ha sol jue! Då kan man ju både bada och klättra!

Behöver röra på mig, känner mig som en stor slimeklump med spagettiarmar och ben som bara blir fetare o fetare.
Blir ju ändå 3 mil och typ 750 kalorier extra man bränner på bara cyklingen. Och det är jävligt skönt att få upp flåset.

Tänkte ta och cykla ut till Gustavs mor över midsommar, träna lite längre distanser innan vår Italien-turné! Fan vad jag längtar! Proppade i mig massa godis på soffan igårkväll för att ladda lite extra energi, ja vi åkerju inte förns typ 8-10 Augusti - but still. Det är ju klart att man måste förbereda sigi god tid liksom!

Fan nu är jag hungrig, skulle satt på äggkokaren innan jag satte mig här o fjanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback