Födelsedagskalasplanerande

Wiie så kul det ska bli, jag får en ursäkt till att köpa en ny klänning!

Tänkte blanda någon trevlig bål, slänga ihop någon tårta eller liknande(cupcakes blir ju inte lika mycket disk), inhandla paraplyer till drinkarna. Vill ha ett riktigt summer party. Man kanske skulle köpa lite sand och hälla ut över vardagsrumsgolvet och ha litepalmer i krukor, köra lite Miami tema?

Vet inte vad jag vill ha i present, Gustav och jag kom fram till att vi nog ska köpa SPD-pedaler och skor till varandra... skitkul men de kostar så mycket och det är något vi ändå ska ha. Fan va tråkigt när jag tänker efter. Men vi tar ju en shoppingdag i Stockholm också så får väl duga:D

Nu när man är vuxen lär man väl inte få så mycket. Mer än rynkor that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback