Fields of Gold

Idag har börjat bra.

Vaknade helt utvilad halv sju, låg kvar och mös till halv åtta. Tog mig ur sängen, körde typ 300 situps på pilatesbollen, gjorde massa armhävningar och cyklade 5 km på motioncykeln. Allt i ett varmt skimmer av morgonsol som flöt in i vardagsrummet. Kissarna satt på balkongen och solade, hur mysigt som helst.
Avnjöt ett avsnitt Greek till motionen. Det är så mycket lättare då.

Tog mig en varm dusch, fick ta mig i kragen och raka mina ben. Blev mäkta imponerad av hur snygga mina vadmuskler börjar bli. Snyggare utan hår också för den delen.

Frukosten mumsade jag i mig till serien Privliged, den kan jag rekomendera om man gillar Gossip Girl. Längtar hem så jag får se ett avsnitt till! Sen dess har jag pumpat Britney, Eurodance och allt sånt som Gustav inte tycker om. Som ni förstår är jag gräsänka. Faktiskt rätt skönt, jag behöver lite egentid känner jag, inte vara social mot nån - mer än på jobbet. Ikväll ska jag gotta mig på soffan med massa tjejigheter!

Fan va härligt solen skiner, tänk om man fick vara ute hela dan idag, typ dra till Ågelsjön, cykla, klättra och bada.
Jag mår så bra, fan va skönt allt känns, och jag är 22 i 12 dagar till!

Måste kolla SMHI inför helgen sen dra till jobbet. Kom in och öppna lönekonto hos mig! Jag kommer vara helt sjukt trevlig mot alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback