Är det helg snart?

Åååh, känns som en evighet till helgen!

Ska tydligen på invigning av ladu-puben hemma hos Gustavs mamma, woho vad det lär vara massa fulla medelåldersmänniskor där. Hoppas vi kan smita iväg upp till sjön och bada nakna! Det är så härligt när tuttarna guppar i det fria!

Vill bara vara ute! Satt i typ 5 minuter i solen med min nya apprentice Emma under fikarasten. Fan vad härligt det var, riktigt brände i huden och kände hur sminket smälte... det är grejer det! Idag blir det in i bunkern igen och dela med mig av min vishet. Jag ska fostra den nya generationen sommarpersonal till excellence!
And then I will rule the woooorld!

Nej måste göra iordning mig nu, this pretty face doesn't come natural!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback