Always and forever you and me - that's the way our life should be

Jag är verkligen kär i Gustav.


Han är så fin, senaste veckan har varit mer intim än det varit på länge, vi har sovit i varandras famn typ hela nätterna, hållt om varandra bara för att och sådär. Känns jättebra. Helt underbart faktiskt.

Igår låg han i min famn i badet och jag masserade in schampo och balsam i hans underbara lockar, de blir alldeles korkskruviga när de är blöta o geggiga. Han pillade mig mellan tårna, det är ju typ det bästa som finns, speciellt efter en dag i trånga klätterskor.

Dessutom sa han att mina ben har blivit smalare, helt appropå ingenting, han vet verkligen hur han ska beröra mitt hjärta:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback