Äventyr i Kolmårdsskogen!


Titta en björn!


Zebror är jättefina, jag skulle vilja ha en zebramatta!

Maria mumsade i sig falafel som det var alldeles för lite sås till, skandal!

Gustav är inte lika kräsen

Några noshörningar gick och betade när vi åt matsäck

En surikat på vakt, visste ni att det alltid är minst en surikat som sitter på en hög placering och håller vekt medan de andra gräver tunnlar o letar mat? Det har jag lärt mig på Animal Planet!

Jag vill ha!

Seriöst, så jävla söööt!

Här ska grävas en tunnel!

Såg giraffer, men de såg lite undernärda ut.

Dagens look, skjortklänning, rosa bälte, tights, löparskor och elefantöron!

Pellefanterna gick mest och åt

Tänk om jag hade en liten liten apa!

Frida - the sexbomb!

Små Dhole, såå söta - som rävar ungefär
En turist till en annan: Jag tror att de är sånna präriehundar!
(Hallå präriehundar är som marsvin goddammit!)

Tigrar är det bästa!

Myspys i solen!

Älgar!

Maria fick en ny bästis som tittade åt fel håll och sen sov hela safariparken igenom mot Marias mage!

Älg i sikte!

Nåra andra djur, i stil med bambi

Another Zebra, har hittat en randig vän

Giraffer är ascoola!

Den här var lite sur dock, gick och promenerade i bilvägen och visade vägen för turistena, då kom en kolmårdsgubbe och jagade iväg honom - fan vad oförskämt!

Dagens mest skräckinjagande djur. Fy fan säger jag bara.

En lama!

Afrikanska vildhundar, asfräna, jagar som vargar - det har jag lär mig från dokumentären Planet Earth.

De där två stod helt oröreliga och stirrade på varandra - tror den ena legat med den andres fru.

En björn som kliar sig i skrevet!

Ett litet lejon!

Ser ni?!?!

Nästan hela familjen. Lejon är enda kattdjuret som lever i flock.

Apor. Sorry, Schimpanser


En sån liten koja skulle man ha

En däckad säl

Man blir ju lite badsugen

Täjgär!


Tigerworld var finast!

Titta så nära! Jag kunde ha matat den med mitt finger om jag hade velat!

Löööv<3

Här tog jag kort på en snöleopard. Men jag ser den inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback