Sunday workout

Happ happ, då var det bara att ta sig i kragen och traska ner till klätterhallen. Ska bli riktigt skönt, inte klättrat på jättelänge, och det blir mer utmattande när man kör inomhus och hinner fler leder. Klättrar man utomhus måste man leta sig fram mer och det tar längre tid att säkra o ha sig. Så nu ska vi hålla till där nere nån timme och pumpa.

Igår blev det 12.76 km på motionscykeln, typ 300 situps och massa bicep med gummibandet. Dansade typ 1 timme, inget seriöst utan flaxade mest runt och gjorde jobbiga steg och tränade magen. Men fy fan vad svetten lackades! SÅ skönt!

Min cykeltur brände 300 ynkliga kalorier. Alltså 100g chips är typ 520 kcl, 100g choklad där nånstans också. Man blir lätt avskräckt från att äta sånt när man vet hur mycket man måste träna för att få bort det.

Satte mig i badkaret och lät duschen vara igång så det kändes som varmt regn som föll på mig när jag strechade ut och varvade ner. Helt underbart skönt.

Måste ta o klippa tånaglarna nu så jag får plats i klätterskorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback