Summerblondes have more fun

Sådärja, då var man en aning ljusare i hårbotten såhär till sommaren! Underbart!

Gustav gjorde riktigt bra ifrån sig vad gällde folieslingorna, så nu ska håret bara solblekas och tvättas med silverschampo ett par gånger så kommer det bli perfekt! Fan vad jag älskar nyblekt hår, det känns så fräscht!

Får gå o hitta nån billig frisör som jag kan klippa topparna hos nån dag bara.

Idag ska vi försöka göra något med dagen, inte bara sitta inne och färga mitt hår. Även om kvällen blev trevlig!
Carro tittade in efter jobbet så vi fikade lite och sen grillade vi lyxiga quornburgare med ciabatta, ruccola och allt annat smått o gott. Fick mitt efterfrågade orangea nagellack av henne, så nu ska jag bara hitta rätt tillfälle att använda det. Måste ha mitt rosa nu när vi drar till stockholm, för jag ska ju ha min supersöta rosa bolero på mig då. Åh vad jag längtar!

Mja, lite frukost kanske?


Det bästa med semestern är den goda frukosten man kan unna sig!

Kommentarer
Postat av: Maya

Mitt emot oss på trädgårdsgatan kostar det 99:- att klippa sig..jag brukar klippa mig där och Theresia har oxå varit där.. :)

2009-07-02 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback