Som fredag - fast det är onsdag!

Känns jättelustigt, är typ helt inställd på att det är fredag idag. Är lite lätt förvirrad över lag idag. Nu precis innan jag gick på lunch hällde jag ut ett rör med 1-kronor. Fan. Fick vända upponer på faxen för att få ut nåra slantar där, kravla runt på golvet och leta lite slantar där.. ja ni fattar. Baah, irriterande. Kom iväg iaf, väl hemma hade Gustav lagat grekisk sallad med quorn till mig, satt som ett smäck! Sköljde ner med en god kopp kaffe till, mumma! Snart dags att gå tillbaka, haft 1h15min lunch. Det är inte illa. brukar ha 45 min, så jag njuter! Sen är det typ bara 3 timmar kvar, ska beställa pengar, räkna pengar, konfirmera pengar, dela ut pengar, mycket pengar blir det!

Ska ta och sanera lägenheten ikväll, fy fan det kryper i hörnen. Blä. Vi är ena riktiga skitgrisar.

Jättehärligt väder ute är det också. Hoppas det håller i sig imorn också, så bär det av till Kolmården! Woho! Titta på isbjörnar!

Nej, back to work nu då!


Kommentarer
Postat av: emma

du ska vara glad att du inte fick ta hand om 1an o 2an med mynt! hade mer än gärna slängt ett rör i golvet än att räka upp miljoner i mynt en gång till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback