Sex education

Fastnade för "The sex education show" igår på 3'an. Fan vad bra, tänk om man hade fått sett det när man var lite yngre. Laddade ner första säsongen och avverkade två avsnitt till mitt work-outpass nu på kvällen, har lärt mig massor. Man tycker ju att man vet allt men det vet man fan inte. Det var några virgin kids där som aldrig sett en kondom men lyckades rulla på den med bättre skills än en annan har. Dessutom hade de ögonbindel. Ja de rulla på den på en gurka, inget under-age sexy-pexy här inte va.

Har lärt mig hur en manlig gynkontroll fungerar också, såg lite obehagligt ut. Men inte fullt så obehagligt som de uppförstorade könssjukdomarna de visade. Usch.

Sen fick man se massa äckligt om att föda barn, fy fan säger jag bara, mallig som man är tänkte jag "baah jag ska minsann inte ha några drugs" men efter att ha sett nålen de syr ihop pullan med om den spricker så ångra jag mig!

Nä nu ska jag motionera ett tag till sen lägga mig och läsa! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback