Ny energi

Nu är jag sugen på att göra något åt bukfläsket igen, senaste dagarna har varit lite mörka. Fallit för en hel massa frestelser. Fy på mig. Vill vara skitsnygg i massa fräna kläder. Jag fattar typ inte att jag har blivit mindre för när jag kollar på klänningar tänker jag hela tiden: nej den där är jag för tjock för. Wtf, jag har typ 38 nu. 36 i uniformen. Baah så jävla stor är jag ju inte. Men jag tror typ att jag är size 46. Inte kul.

På nåt sätt har jag degat ihop eftersom jag vet att vi ska åka iväg snart, då kommer jag ju motionera massor så jag behöver inte göra något nu. Men jag måste göra något nu! Baah, magrutorna kommer inte av sig själv.

Så här är min nya plan (ja jag vet jag är bra på att göra planer):

Boosta kroppen med massa grejjer som höjer ämnesomsättningen, typ citron, ingefära, grönt te, cayennpeppar. Göra sån superdrink jag brukade köra förr. Då jävlar ska det bli fart på fläsket! Sen massa situps såklart. Stora muskler bränner mer kalorier. Woho!

Nä nu måste jag fan tvätta bort ansiktsmasken jag haft på typ en timme, fan va snygg jag kommer bli!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback