Last chance

Nästa vecka kommer jag vara så illa tvungen att börja äta kolhydrater igen så jag har ett litet lager energi iaf. Kan lova att jag lär stupa dag 2 annars. När vi cykla till Gustavs mamma på midsommar hade jag verkligen noll kolhydrater i kroppen och fy fan vad det var jobbigt. Så nu är det sista chansen för mig att spurta ner i vikt.

Går sisodär. Jag har fan fastnat på typ 70.2kg. Det händer ingenting!

Fan jag glömde teet - helvete! Brb.

Sådärja! Fan man kan inte lämna sin filmjölk i en halv minut innan Lupin står där och mumsar i sig! Var var jag?

Jo från igår har jag börjat med min super-drink som ska sätta fart på förbränningen. Kokar 1,5 liter grönt te, hackar ner 1cm färsk ingefära, ½tsk cayennpeppar och sen typ ½-1dl citronsaft. Sen är det bara att blanda runt och få i sig alltihop under dagen. Alla ingredienserna har ju en metabolism-höjande effekt, så på pappret borde det ju vara hur bra som helst. Vi får vänta o se helt enkelt!

Sen ser jag till mig att få i mig massa krossade linfrön, det hjälper magen att arbeta, och så är det massa nyttigheter i. Good shit. Igår blev det smoothie, knäcke o kaffe till frukost. Omelett med majonäs till lunch och sen proteinshake och knäcke till kvällsmat. Idag har det blivit a-fil svartvinbär, sportknäcke och kaffe till frukost. Lunch vet jag inte än men jag tror det blir nån form av lax till kvällsmat. Allt boostat med 4 omega-3 kapslar om dan, och mitt val vegetarian tabletter. Jag är så duktig.

Fan jag är lite nervös att jag inte kommer gå ner i vikt i Italien. Wtf lixom, då kommer jag ge upp totalt. Jag ska bli värsta superslim med värsta sexpacket på magen och världens fräschaste armar ska jag också ha. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback