Happy birthday my beautiful

Idag fyller min käresta Gustav år, har firat med frukost på sängen, en liten badutflykt till Ågelsjön med Maria, Martin och Denise - som dessvärre slutade i världens hällregn med blixt och dunder!

Fortfarande lite illamående från igår, ja jag får skylla mig själv, åt en pyttebit kyckling, det tyckte nog inte min mage om eftersom jag blev åksjuk redan i Lustiga Huset:) Tog mig ett bad och lekte spa, med massa ansiktsmassage och diverse insmörjningar, med en ansiktsmask som avslut. Hur gött som helst.

Gustav beställde hem pizza som kvällsmat så nu när vi är mätta och belåtna ska vi gå o handla lite mat uppe på Ica. Blir ju kalas imorn så måste ju ha något att bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback