Getting closer

Seriöst, jag fattar nog inte. Vi åker ju fakking snart. Känns som det är nästa år vi sticker. Måste bestämma vad jag ska ha för kläder med mig så jag kan provpacka väskan. Och hitta ett par enkla skor att ha med som ombyte från cykelskorna(man vill ju inte gärna ha dem till klänning).

Satt o titta på hur vi ska ta oss till min syster i Oxelösund nästa helg. Swebuss tar inte cykel, SJ tar cyklar från vissa orter. Men fakkit - inte Norrköping. Alltså får vi fakking cykla upp till henne. Jag pallar inte! Vi ska fan cykla 120 mil. Räcker inte det? Ska vi behöva cykla den biten också? Det lär säkert regna! Fan 7,5 mil extra. Vad bitter jag blir. Vad ska det vara bra för? Bergigt och jävlit är det också. Gaah.

Jag ska fan ringa till SJ och skälla på dem. Det är deras fel alltihop! Och om jag får onte nånstans, om så ens i lilltån, som gör att hela semestern blir förstörd. Då ska jag stämma dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback