Fuck off and bring me a coffee

Jag.hatar.att.gå.upp.tidigt.

Har inte gått upp tidigt sen urminnes tider känns det som. Uuuh, hela min kropp känns mumifierad. Stel som ett as.

Hade dock inga större problem att somna igår, när jag väl slockna sov jag som en sten. Innan låg vi o pratade i sängen och jag föreslog att jag skulle köpa en ridpiska och ett par sylvassa stilettklackar och trampa runt på Gustav i. Och han skulle ha ett par spetsstring och en rosa gag-ball. Han var inte så inne på den idéen. Hallå man ska väl ge o ta lite i ett förhållande?

Gustav diskuterade vilket håll piercingar skulle gå åt här näst, nu när alla redan tagit hål i allt som finns. SÅ han kom på att man ska börja töja bröstvårtan o ha en tunnel därigenom. Så kan man skippa bh'n o hänga upp tuttarna i ett snöre trätt genom vårtan. Mjaa vet inte riktigt om jag tror på den trendanalysen.

Nej nu ska jag spola i mig kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback