Fashion Showdown - Party Edition

Jahaja, då har jag satt ihop några outfits att välja på till helgen. Nu får ni mina kära läsare och beundrare göra er röst hörd!


I call this: Fashion gone wild!
Med en skräckinjagande hund som håller odjuren på avstånd!


I call this: Starlight Express
Blir nog ett par svarta strumbyxor till eller kanske lacktights, känns väääldigt naket annars.
Jag är faktiskt lite blyg!


I call this: Golden Glory
Syndigt svart och lyxigt guld, men ack så tajt att man måste ha gördel under om man ska bli sedd i profil!


I call this: Casual Classic
So simple, but yet so elegant!
En favorit helt klart!

Annars har vi några gamla favoriter:








The rest is up to you!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag röstar på den lilla svarta eller lepoard(?) mönstrade med rosa knyt band :)

2009-07-30 @ 00:16:17
Postat av: carro

jag röstar för den sista!

2009-07-30 @ 00:38:38
Postat av: Gustav

Golden Glory ftw

2009-07-30 @ 11:09:29
Postat av: emma

den lilla svarta lätt

2009-07-30 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback