En liten dos shopping


Hittade dessa fräna tights på H&M i samma stil som mitt linne, men tyvärr såg det inte lika fränt ut på som jag tänkt mig. Blir retur på dem, men midjebältet i härlig 80-tals neon behåller jag!
(Jag vet jag totaldissar neon, men det är ju rosa!)


Lite glitter till kvällen!


Bunkrade upp med 2 kg protein, nu jävla ska jag ta mig i kragen - igen.
Blåbär lät ju för jävla gott så var ju tvungen att prova det så fort jag kom hem, kanoners!


Just couldn't help myself!
"Gustav, Gustav! Earth old men! Earth old men!"


Blev lite fjortisdricka till kvällen också, pasar perfekt, känner mig lite fjollig.
Var ju litche i! Det är typ min favoritfrukt!
Var bara tvungen!

Nä nu blir det lite mat!

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

vart hittade du bältet? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback