Day 6 - Keeping it real

Snart en vecka avklarad! Känns underbart!

Förutom mjukglassen och den halva falafelrullen jag åt på Kolmården har jag varit superduktig! Idag blir det proteinshake till lunch så att jag kan äta lite grillat till kvällsmat, nån god lax och grillade grönsaker är ju aldrig fel:D

Nu till frukost är det sedvanliga knäckemackor och latte, men jag bytte en knäcke mot en skiva rågbröd eller vad det heter. Ni vet sånt surdegsbröd som är typ som en bastant fyrkant med massa nyttigheter i? Köpte ett jättegott på Willys med pumpafrön i, mumma!

Har vartit rätt duktig med motionen också. Tisdag och onsdag cyklade jag 1 mil vardera kväll, torsdag gick vi ju runt i Kolmårdens kuperade terräng, igår körde jag iaf 5 km på motioncykeln och idag ska jag fanimej köra en mil till. Gjort situps och dragit i gummibandet varje dag. På måndag morgon ska den förbannade sjuan vara borta från vågen, även om jag väger 69.9 så ska det firas med buller och bång!:D

Nu ska här sminkas och göras iordning, sitter i huvudkassan idag, kan man ju inte se ut hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback