Day 3 - Still on schedule

Fan! Vad jag är nöjd över mig själv!

Igår blev det omelett och lite färssås till lunch, en proteinshake och lite jordgubbar till kvällsmat. Var inte hungrig men jättesugen på att äta något, men stod emot, la mig i badet och läste istället. Fick lite ny eneri så satte mig o såg So you think you can dance? Fick ännu mer energi och i varje reklampaus körde jag nån blandning av disco(asså inte sån de dansar i programmet utan sånt jag tävla i förr i tiden) och modern fridans. Kändes bra! Även om jag inte är hälften så smidig som jag en gång varit:/

Trodde att jag försovit mig i morse när solen frätte sönder mig, kollade på klockan 05.22. Fuck you. Somnade om, Giza väckte mig kl 06.53 med att krafsa mig i ansiktet. 07.30 ringde klockan - Evelina skulle upp o motionera. Baah. Somnade om. Vaknade typ 08.00 av världens oväsen, tydligen har typ ett stålverk öppnat upp nere på gatan. Nåt var det iallafall som vrålade ouppskattade ljud. Drog mig ett tag till i Gustavs famn och kom till sist upp för att göra 100 situps, 40 bicep och 20 axlar med gummibandet. Fan vad jag hatar att ta axlarna... det är ju jobbigt ju! Skippade motioncykeln, vi ska ju fan cykla genom Italien, jag måste vila upp mig! Dessutom drar vi nog till Kolmården om det är bra väder imorn, vet ni vilken workout det är att traska runt därinne eller?

Oj höll på at glömma vitaminerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback