Då var det inte mycket kvar

Happ, då var semestern slut för den här gången. Men jag överlever, den 8 augusti är jag fri igen - och då jävlar ska vi till Italien bitches!

Tråkigast är ju att vi kommer köra ultralätt packning, typ ett ombyte resten av vikten kommer bestå av tält, luftmadrass, spritkök och cykellagningsprylar. Tänk er 3 veckor i Italien utan shopping! Något litet fint ska jag nog få med mig hem. Får skylla mig själv om det blir jobbigare att cykla med:D

Åh vad jag längtar!

Imorn är det tillbaka till kneget, hoppas det går bra, fick lite hjärnsläpp förut som jag hoppas inte händer på jobbet. Skulle gå o kissa så gick in i badrummet, tänkte på annat och kom på att jag borde kissa medan jag ändå var där inne och... vafan, varför har jag tandborsten i munnen? helt stört, hade bara gått på autopilot och ställt mig o borstat tänderna.

Nej ni, nu ska vi se på film och njuta av varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback