Bara för att skryta lite

Igår satt jag i spagat i 1½ minut på vardera ben, fy fan. Det var inte igår. Men fy fan vad det sög i benen av smärta. När jag tävlade för 8 miljoner år sedan så hoppade jag jämfota upp i luften och landade i spagat utan att känna något. Men det kommer det med!

Ska bli skitstark i benen i Italien, strecha som en apa och sen jävlar!

Nej nu måste jag skynda mig på lite, måste till jobbet lite tidigare och vara viktig, det är ju så när chefen - det lilla äcklet - är på semester, då får man vara stand-in och göra viktiga saker och låta viktig på möten. Måste träna på mitt viktig-tonfall när jag sminkar mig. Jag funderar på att köpa en snygg ridpiska och gå runt med på jobbet och domdera med. Så mina kollegor känner min pondus lite bättre. Jag kan inspirera dem till stordåd! Kolla igår bara, alla hade fuskat med att prata produkter med kunderna, jag fick mundiarée och sen var alla igång! Drog in mer produkter på typ 4 timmar än vad vi gjorde förra veckan. Lysande! Idag sitter jag i huvudkassan, hade varit perfekt om jag hade haft en piska idag, men jag får gå runt o domdera med nitapparaten istället!

Kommer bli lite jobbigt att inte sitta i kassan dock, jag får sån ångest om nån är bättre än mig, jag måste ju vara bäst. Och sitter jag inte i kassan är det svårt att prata in produkter hos kunderna. Men jag får ta åt mig äran om vi går över gårdagens resultat - MOHAHA!

Fan nu kommer jag försent, spackel on.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback