Back in reality

Och det med besked. Fan var rött omtöcknad efter en dag på jobbet igår. Kundena tog aldrig slut!

Men det är bara på't igen! Idag sitter jag lite i huvudkassan så får lite att byta av med iaf. Blir väldigt mycket hk den här månaden, alla ordinarie är typ på semester utom jag o Gosia, vi kommer vara värsta dreamteam!

Fan vad jag längtar till Italien, jag vill ut på äventyr! Satt o kollade lite kartor och sånt igår, kommer bli så king! Risken är väl att man inte vill komma hem igen, det är ju tråkigt att vara vuxen, working 9-5, när man kan vara på äventyr! Jag viiill!
Är superavundsjuk på Maria och Martin, de åker till Thailand över jul och nyår, jag vill iof åka dit och backpacka - typ trekka genom djungeln o skit, men ändå! Fuuuusk!

Man kanske skulle söka Robinsson? Jag kan ju få vika ut mig i Aftonbladet då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback