Wednesdaymorning - I'm in love!

Iiiiiiih!

Jag bara ääälskar mitt nya täcke, det är såå skönt! Så prasslar det sådär mysigt också!

Gustav kröp in under mitt täcke igår o höll om mig, sen sa han: jo jag får nog också köpa ett sånt här täcke! Så nu när jag gick upp så tog jag av honom hans täcke o stoppade om honom i mitt. Jag är en så fin flickvän.


Öppnar idag så slutar tidigt men så ska jag iväg på nån utbildning/informationsträff för ett företag vi samarbetar med, hoppas det är något att ha. Annars blir jag arg om jag slösat en frikväll på det. Och man vill inte stå ivägen för min vrede! MOhahahaha!


Dags att få fart på fläsket, beach 09 kommer ju bara närmre, ska hinna jobba lite innan dess också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback