WakieWakie

Då var det måndag igen serru!

Nej usch, det kan väl vara helg en dag till?

Hade jättemysig dejt med Gustav igår, var o spelade biljard - vilket jag är kick ass på. Gustav anklagade mig för fusk, det var lite ofint av honom tyckte jag. Bara för att han inte kan göra så avancerade stötar att kulan efter att den stannat byter riktning och hamnar i hålet:D

Sen såg vi Blow med Johnny Depp, fan han är ju smaskig alltså. Jävligt bra film också. Blev lite sugen på att supa ner sig, snorta kokain och ha världens fest i 70-tals anda. Fan jag hade velat vara ung på 70-talet i Kalifornien. Det hade varit något!

Istället kör jag fil med bananer och nötter till frukost för att bli smal, det ska tydligen vara hälsosammare och billigare än kokaindiet. Det har ju typ bara kändisar råd med.


Kommentarer
Postat av: Josefin

usch vilken hemsk låt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback