Uppe med tuppen

Sådärja, då var man uppstigen nästan 3 timmar innan man börjar jobba, det är något det gott folk.
Var o gjorde en grej åt jobbet nu på morgonen så fick lite frisk luft i lungorna, dock har jag astma och har nyss varit sjuk så det var mest till obehag när den iskalla luften som piska i lungorna. Det känns typ som att man inte får i sig syret närman andas. Uschanbuschan. Men jag kom ju upp ur sängen iaf!

Nu har jag satt på lite vatten som ska förädlas till en grön chai latte. Det var länge sen. sen ska jag cykla lite på min motionscyckel om nu lungorna tillåter det efter köldchocken. Annars får jag studsa på min pilatesboll. Till ett avsnitt Gossip Girl - of course.

Nej nu har vattnet kokat upp i min älskade rosa vattenkokare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback