Underhållning i världsklass

Har min telefon på lagning så fick en lånetelefon av 3 som jag knappt förstår mig på... Tydligen gjorde inte personen som hade den innan mig det häller.

Jag gissar på en lite bimboaktig tjej runt 19-20 år. Hennes sms ligger kvar, både skickade o mottagna. Det är så jävla kul att läsa! Haha, visst så är det bara konversation med typ en kille(antar jag)... men det är roligt roligt!
Sökte på hans nummer för att få reda på vem det är men fick ingen träff. Men så sökte jag på ett annat nummer som har skickat sms till henne, och fick upp en killkompis till  mig HAHA! Jag måste ta en snack med honom och se om han vet vem som haft telefonen innan:P


Dom verkar va typ KK, men båda vill ha varandra tror jag. Fast de är lite för stolta för att erkänna nåt. Han är dessutom hur klumpig och lättinvirrad i tjejmanipulation som man kan bli. Mycke snack men lite sex verkar det bli. Även om båda är överens om att de har bra sex.

Jaja, natti från mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback