Thank God it's Friday

Är det verkligen sant?

Jahaja, hur ska man förgylla denna fredag då? Kanske ett glas vin till maten? Annars inte så mycket planerat, vi sparar pengar till Egypten så ingen vidare utgång planerad än på ett tag. Även om det var svinkul sist:D

Ska till Zarah imorn och klippa till hennes karl, sen ska jag och Meria vara vuxna och storhandla!

Nej jag vet inte vad jag ska skriva. Nu kom Lupin och sa gomorron.

Satt o kollade på resorna till Egypten, börjar bli dags att boka snart annars får vi inte bo där vi vill. Av nån anledning harde sänkt priset just den dagen vi tänkt åka, så då köper ju folk resorna nu, men vi ville vänta ut sista minuten så vi får det ännu billigare. Eller jag iaf, jag är snål. Ska försöka vänta några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback