Testkörning

Woho! Fick mitt nya snygga Visa idag. Är så jävla trött på nordeas jävla electron-kort som aldrig funkar och man betala typ 200 för. Så skaffade ett till mitt lönekonto på jobbet, som jag bara får använda iblaaand. Ska försöka vara duktig... men det måste ju testköras nu när lönen trillar in! Tänkte att det är säkrast att ha ett riktigt Visa om vi måste använda kort nånting i egypten, man vet ju aldrig, och jag liter fan inte på electronkortet.

Det är rätt snyggt också, har inte tyckt det tidigare, men det ser lite glammigt ut, gråskalor och inte massa tjafs på. Good shit.

På tal om pengar höll jag på att gå miste om 3000 på min lön, tur att jag kollade specen. Så nu får jag helt okej lön, kanske kan unna mig något fint:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback