Take me away

Längtar som bara den till jag får ligga på min egna plats i solen med en iskall drink i handen!

Är typ konstant trött i detta mörker. Imorse när jag gick till jobbet tänkte jag på att det inte är undra på att folk blir deprimerade.Det var helt grått, blöt snö piskade i ansiktet på mig, det skvätte lervälling där jag gick och allt kändes bara ruggigt.

Tänk att få ligga på en mjuk solstol med solen gassandes och vågor som rullar in i bakgrunden. Åh så jag längtar!

Ska ut och gå en långpromenad imorn, måste få lite mer fart på viktminskningen så att jag kan ha en söt bikini i Egypten. Har fått lite fula vanor från julens svulleri, går o fuskar hela tiden. Men det ska det bli stopp på. Massa promenader och betydligt mindre choklad. Så ska det låta!

Ni anar inte hur snygg jag ska vara på beachen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback