Ni kommer bli våldtagna av troll

Jag hatar, hatar, HAAAAAAAAAAAATAR personer som skriver reklam och postar som kommentar. Bara för man är med i någon sida som man ska värva folk till för att då får man guld och gröna skogar har man inte rätt att terrorisera folk genom deras bloggar. Skaffa riktiga kompisar att värva jävla puckon.

Sen hatar jag också: Hej kom o läs min muppblogg om muppsaker!

Nej det tänker jag fan inte göra era muppar. Om ni inte ens kan skriva något vettigt om vad ni tycker om min blogg, varför ska jag läsa eran? Skriv: Hej Evelina! Fan vilken schysst blogg du har, du är så politiskt korrekt och jag avgudar dig, jag har startat en blogg om hur mycket jag dyrkar dig där jag tolkar allt du säger som övermänskliga uppmaningar. Du får jättegärna läsa den om du vill! Ha en bra dag Mvh, blablabla
-Eller nåt i den stilen

Hur som helst så HATAR jag folk som håller på sånt som fördärvar min blogg. Ni kommer bli våldtagna av troll era jävla muppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback