Lördagens bravader


Kvällens outfit


Kvällens middag: Toscanabakad Gös


Kvällens drink:Orgasm

Träffades hos Isabell för en fördrink och jag hann inte mer än genom porten innan jag var såld på hennes boende får man väl kalla det. Alltså det varju en lägenhet, fast det varsom ett radhus, fast det låg lixom på taket eller på innergården till ett vanligt bostadskvartermitt inne i stan. Världens grymmaste. Drack lite San Fransisco(fick lite minnen från min och Merias glada ungdoms dagar), snackade lite skit och sen drog hela gänget vidare på middag på Butlers. Alla satt med sina feta plankor men jag är ju en fin människa så jag åt fisk. Tog en varsinn drink på maten, gav oss vidare uti kylan mot Bomullsfabriken. Råkade checka in kameran så jag inte kunde fota därinne. Men fan vad fint det var, dåligt med folk bara. Blev uppraggad av en ganska kalaspackad kille med uppvikta jeans och snusnäsduk runt halsen... inte riktigt min typ.
Full Kille: Heeeeeeej, vad heter duuuuuu?
Jag: Evelina.
FK: Vilket fint naaaamn.
J: Tack
FK: Går du hit ofta eller?
J: Nej jag är mest hemma och tar hand om mina barn.
FK: Jahaaaa, vad heter dom då?
J: Lupin och Giza, fint va?
FK: AAAAaaaaaaa. Ska vi kramas? *kastar sig runt halsen på mig*
FK's Kompis: Vill du at jag tar hand om honom
J: Ja ack det vore trevligt
FK: Får jag en kyss? *putar med läpparna*
J: Nej du jag har både man och barn så det är bra för min del. FK's kompis skrattar och drar iväg honom.

Senare...
Klockan börjar närma sig ett och jag känner att det är dags att dra hemåt så jag säger hejdå till tanterna och går till garderoben, där FK och hans kompis står.

FK: Men där är ju duuuu igen! Va heter du....ääähhveliiina?
J: Mm...
FK: Du är så söt *kastar sig om halsen på mig igen*
FK's kompis: Hör du lugna ner dig *drarbort honom*
FK: Duuu, du följer väl med oss till Hugos?
J: Nej jag ska hem till min man och mina barn nu(för jag menar ju klart att man följer med två främmande muppar hur som helst)

Vi får våra jackor samtidigt och går ut, FK följer efterig och berättar att han tänkte följa med mig hem, men då sa jag att han nog skulle gå tillbaka till sin kompis som står o ropar på honom. Han såg lätt förkrossad ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback