Let's Dance

OMG, seriöst, haaallåååå.

Jag trodde jag skulle dö. Så pinsamt dåliga en del är, det typ kröp i mig. Men en del överraskade, som Morgan och Laila, kick ass. Sen fattar jag inte vart Magdalena Graaf fick sina poäng ifrån, så jävla bra var det ju inte. Det var ju bara Daniel som lyfte runt o snurrade lite på henne mest. Roligast var fan Carl-Jan och Blondinbella, haha seriöst, så pinsamt dåliga de var! Han som en full farbror som stapplade runt och hon som en frusen pinne som försökte vicka på höfterna. Nej gud, jag satt o vände och vred på mig i soffan av obehag. Jag gillar inte att se på dans om det inte är "riktiga" dansare, man letar bara fel typ. Jag vet jag är lite av en översittare. Fan blev värsta sugen på att dansa nu ju, dansade 10 dans i några glada år i min ungdom. Favoriten var samba o vals, hatade tango. Fick fan aldrig till det som det skulle vara.

Jaja. Nu ska jag dansa runt lite här i vardagsrummet tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback