Inreda mera!

Åh jag har så mycket idéer att det kliar i skallen på mig.

Skulle vilja ha ett gigantiskt hus och en hel drösmed pengar så jag bara kunde gå loss helt hej vilt och inreda. Såg både Bygglov och Såld På Hus nu ikväll, vill inreda och målao massor nu. Tänkte att jag skulle köpa nya handtag till köket och fixa massvis därinne en dag när inte Gustav är hemma, vara lite självständigt händig. Eventuellt kommer jag behöva en händig man eller kvinna som kan jobba under cover till det.

Gustav är så duktig, han har målat massa tavlor, byggt en ny klädställning åt mig(som jag bara ska måla lite hyllor o sånt till så ska jag lägga upp bild på den), nu sitter han och gör en kniv i trä, horn och läder som blir jättefin. Han vore helt ultimat om han kunde klippa och styla mitt hår också.

Nu ska jag krypa ner i ett bad och bläddra i lite gamla inredningstidningar och gotta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback