Gonatt

Men ojdå, precis när jag skrev rubriken kom jag på att jag skulle lagt upp bilder. Men jag orkar ju inte!

Mitt liv är i kaos! Min mobil är helt från vettet! Jag vet inte vad jag ska ta mig till med den, nu bryts inte smatalen hela tiden längre, men jag kan inte skicka sms. WTF?

Har iaf fixat mina ögonbryn så nu känner jag mig tjusig igen. Såg ut som en rysk kulstöterska innan. Måste bara färga dem lite, är ju så blond att hårstråna är typ genomskinliga, men blir jättefult om man sminkar sig för foundationen geggar fast sig i håret o man ser ut som en annan fjortis.

Är så jävla trött, usch. Hällde i mig massa tacos förut så magen är helt uppsvälld. Usch. Jag längtar tills imorn när jag är hungrig igen. Då ska jag äta Onaka Grönt Te- fil med bananskivor i. Då kommer jag känna mig nyttig o fräsch!

Jag hoppas att Gustav förför mig som han lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback