Ett livstecken

Tänkte att jag skulle hinna skriva några rader innan vi blir invaderade. Vi blir väl en sisodär 10 pers ikväll på mat och film så jag passar på att njuta av stillheten. Är helt slut i kroppen. Mycke idag på jobbet igen. Eller som vanligt.

Det bara bankar i musklerna på mig. Hann gå en liten sväng på stan iaf, hittade en present till Zarah men vet inte riktigt om det duger. Hon är ju omöjlig att handla till. Hon vill bara ha tatuerings presentkort, och jag tycker ju inte om tatueringa så känns inte bra att köpa det. Får försöka ta en microsväng imorn och se om jag kan hitta något mer.Fick sms om att min mobil var klar iaf, så ska gå o hämta ut den. Gud så jag längtat! Jag kan ju inte skicka sms för jag förstår mig inte på T9 i lånetelefonen. Dessutom tar det ju så lång tid att skriva på det gammla sättet(ja ni ungdomar som läser detta kanske blir chockerade, men förr i tiden fanns inte T9 utan man fick blippa fram bokstav för bokstav.)

Jag hatar min lånetelefon, den är fan så jävla korkat utformad.

Nej ni gott folk, jag är så jävla trött, har jobbat konstant sen 1 april förra året. Varit sjuk 2 ggr, men aldrig mer ledigt än helg typ. Fatta att det börjar kännas. Men nu är det inte långt kvar. Har eventuellt köpt hela reskassan nu, får se om vi ska ha lite till. Pratar om att skippa pyramiderna, känns dumt när man ändå åker till Egypten. Men fan 2000 och 14 timmar totalt en trång buss för att se ett par skitiga pyramider känns lite sådär va.

Nu hörde jag Lupin öppna en kökslucka. Han är så duktig. Usch vad mina fötter luktar illa, jag ska nog tvätta dem innan gästerna kommer.

Pussinuss!

Kommentarer
Postat av: maya

vi betalade bara typ 80 spänn och det tog totti 8h tur o retur...:)

2009-01-30 @ 10:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback