Dietist Evelina

Ja nu har jag ju fått massor av anhängare som är hänförda över min viktnedgång...

...så idag när vi var hemma hos mormor och firade att min mamma blitt 58 så lovade jag min syster att hjälpa henne med en kom-igång-o-gå-ner-i-vikt diet. Tänkte att eftersom det är fler av mina kära vänner som bett om min hjälp där så ska jag helt enkelt lägga upp det som en ny blogg. Med menyer, motivation och länkar till sånt jag läser för att hålla min diet intressant.

Måste bara komma på ett bra namn på bloggen. Här är några idéer on the top of my head:

TheEvelinaWay/EvelinaMetoden

GetThinYouPig

WorkThatAssBitch
(ja jag är mycket för aggresiv motivation)

BantaBantaLillaSlampa

Eform (Zarah's idé, inte dum inte dum)

How2LookHotLikeMe

AllMySecrets

Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback