Blood will flow

Jahaja, vaknade imorse till en snötäckt innerstad, hade lite ont i magen men tänkte int emer på det. Giza kom och begärde att få ligga under mitt täcke och värma sig. Hon är inget stort fan av vintern. Hon har väckt mig flera gånger inatt för att jag ska lyfta på armen så hon kan krypa in(ja hon är inte så smart att hon förstår att hon kan krypa in under täcket själv, eller så tycker hon att det är artigtattbe om lov). En gång känndes detsom nån gned ett suddgummi i ansiktetpå mig, men detvar hennes lilla trampdyna, hon är för söt.

Myste lite en stund med mina favoriter, satte mig upp i sängen och när jag reste mig kändes det konstigt. Usch massa blod.
Jag hatar att ha mens, men det bra med det är att jag får äta godis:D Och potatis till maten ikväll är också tillåtet!

Seriöst, jag fixar frukost, Gustav säger att han ska ligga en minut till och nu är det gått 10. Ett kokt stryk ska han få till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback