Arbetsmoral 2000

Okej igår nämde jag att jag skulle sluta tidigt... Jojo, problemet var bara att halva personalstyrkan har gått o sjukat ner sig så vi var två kassörskor istället för fyra igår. Så Evelina med en av Sveriges högsta arbetsmoral jobbade öppning till stängning. Shit, det gick undan kan jag säga, var inte många stunder man fick tid att andas. Kände mig rätt pigg när vi stängde men när jag väl kom hem kände jag mig helt väck. Ögonen kändes som de skulle krupit halvvägs ur sina hålor och jag var helt uppe i varv och kunde inte riktigt slappna av.

Fixade en sallad och såg en sjuk film, sen kan jag lova att jag somna fort. Det jobbiga i det var bara att jag drömde att jag inte kunde somna så jag hade lixom ångest för jag visste att jag skulle upp o jobba. Usch. Sen hade den där filmen satt diller i huvet på mig så det var en tjej som skulle homosexuella sig mot mig när jag försökte sova.

Kom upp till jobbet idag iaf, so far so good. Sen vettefan vad jag gjorde, skulle fixa en grej jag missat igår o så gjorde jag fel så det blev jättefel, sen kom jag inte in i ett skåp o blev irriterad - tills jag kom på att det var fel skåp så nyckeln inte passa. Sen blev jag stressad på en kund och svettades som en gnu, sen skulle jag göra viktiga saker helt solo, kände mig som bambi, gick rätt första gången, andra gången när jag visste hur jag skulle göra gjorde jag fel och trodde att hela världen skulle rasa samman. Sen skulle jag fixa o trixa med massa grejjer som egentligen inte var komplicerat men jag var helt uppsnurrad så jag gjorde säkert något dumt och får skäll imorn. Sen när vi äntligen skulle gå hem så var det en sista detalj som strulade och jag var sååå nära på att lägga mig på golvet o sparka o skrika. Men jag kom hem helskinnad iaf.

Avslutade kvällen med biljard på biljardcaféet runt hörnet. Det gick så jävla bra! Jag blev värsta impressed av mig själv hur bra jag spelade! Helt jävla otroligt. Ska nog bli stammis där. Lite lagom aktivitet efter en hård dags arbete i finansvärlden:D

Och nu är jag tröööööööööött. Ska krypa ner under mitt underbara täcke och mysa med Giza nu  faktiskt. Hon är så söt närhon ligger under täcket, jag skulle gärna ta en bild lägga upp så ni får se hur hon rullar ihop sig och har min fläskbula på magen som huvudkudde - men jag sover naken så då skulle ni få se en hel del annat där under täcket också som bara Gustav får titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback