And I'm feeling good.

Shit pommes frittes.

Mätte mig idag o jämförde med gamla mått, det är helt stört ju. 10 februari förra året så hade jag ett magmått på 104 cm och ett midjemått på 80. Nu är det 88 resp 71! OMG! jag vet inte riktigt vad jag hade när jag började dieta i höstas men jag tror det var typ samma om inte större mått. Bara sen november nån gång har jag gått från 95/75. Räkna då in julsvulleriet.

Vill ni veta min hemlighet? Inget kött. Jag slutade äta kött runt november tror jag. Så här fort har jag aldrig gått ner förut. Nu senaste månaden har jag knappt motionerat nåt häller, fuskat en del med maten också(det var ju massa choklad kvar från julen som var tvunget att ätas upp ju!) men ändå har jag gått ner. Känns så jävla bra. Fast nu fick jag lite ångest, fatta om jag legat i med träningen som inann jul! Jag skulle ju vara i värsta shape nu ju!

Jaja, det är ju typ 1½ månad kvar till Egypten så det är bara att börja träna! Körde en stund på cyckeln igår och gjorde massa övningar på bollen, sen kom Gustav och störde, men det gjorde inget för vi körde lite kampsport i sängen. Har fan träningsvärk i magen. Ska hitta något bra att titta på o köra en sväng nu innan läggdags tror jag.


Kommentarer
Postat av: Mysan

ja men jag har hört att om man bara äter kött så går man också ner.. skippa allt så försvinner alla kilona :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback