Abstinens.

Det typ kryper i mig. Jag har abstinens.

Jag vill shoppa, spendera tusentals kronor på vackra saker. Och saker som gör mig vacker. Men jag gör ju inte det egentligen, jag brukar tänka att jag ska unna mig något dyrt o fint men sen står jag där o rynkar på näsan åt prislappen. Men nu närjag ska spara vill jag bara spendera meeeer. Men jag vill ha mina pengar när vi åker till egypten. Även omjag faktiskt tror att vi knappt kommer göra av med något så vill jag inte riskera att stå där utan pengarom jaghittar något jag verkligen vill ha! Vet iaf att jag skaha med mig en keramikflodhäst hem! Låter det fjantigt? Det är det inte! Flodhästarna stod förfruktbarhet o grejjer så därför hade egypterna för jäääättelänge sen keramikflodhästar i sina hem för att få välgång o sånt. Jag tycker att de är lite sådär mysigt kitchiga!

Just den här flodhästen kan man lära sig mer om hääär.




Ska nog fönstershoppa lite på asos och sådär nu. Ger ju alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback